FAQ

VERZENDING

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN VERKEERD ADRES HEB INGEVOERD?

kunt mailen naar info@lakehouse47.nl met het juiste adres, er is dan een kans dat het adres nog gewijzigd kan worden. Orders worden zo snel mogelijk verwerkt, de kans is daarom groot dat de order al is verwerkt. Als de order al verzonden is, ben je zelf verantwoordelijk voor het verkeerd doorgegeven adres.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Oders in Nederland worden boven de € 50,- gratis verzonden per post.

Voor orders onder de € 50,- vragen we € 6.25 verzendkosten.

Order in België worden boven de €  75.- gratis verzonden per post.
Voor orders onder de  € 75.- vragen we  € 9.25

Verzendpartner: PostNL thuisbezorging + PostNL servicepunt bezorging

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN ORDER ONTVANG?

Levertijd

Nederland: 1 tot 2 werkdagen

België      : 3 tot 5 werkdagen

IK HEB MIJN PAKKETJE NIET ONTVANGEN

Wanneer je een pakketje na langere tijd nog niet hebt ontvangen, , dan kun je contact opnemen met de klantenservice info@lakehouse47.nl

 

IS HET MOGELIJK OM SALE ITEMS TE RETOURNEREN/RUILEN?
Voor sale items gelden dezelfde voorwaarden als voor een normale bestelling.

 

BESTELLING PLAATSEN

WELKE BETAALMETHODES ACCEPTEERT  LAKE HOUSE  47?

Je kan online veilig betalen met iDEAL, PayPal, Mastercard

 
ALS IK WIL AFREKENEN, WORDT AANGEGEVEN DAT HET ITEM NIET OP VOORRAAD IS..

Het item is waarschijnlijk bijna uitverkocht. De kans is groot dat meerdere mensen het artikel in hun mandje hebben waardoor deze storing ontstaat. Je kunt het beste je cache legen en het later nogmaals proberen.

 

 

IK HEB GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN, IS MIJN BESTELLING WEL GOED DOORGEKOMEN?

Af en toe komt het voor dat de bevestiging bij reclame belandt, ook kan het zijn dat er een fout is gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. Je kunt ervan uitgaan dat je bestelling gewoon goed is doorgekomen. Mocht je toch twijfelen, dan kun je altijd even contact opnemen via info@lakehouse47.nl

 

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Het is niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren, kijk daarom altijd goed na of je bestelling en je gegevens kloppen.

 

GARANTIE

HOE LANG HEB IK GARANTIE OP MIJN PRODUCT?

Elke situatie wordt individueel beoordeeld. Neem contact met ons via info@lakehouse47.nl en voeg de volgende informatie toe:
Ordernummer/   Volledige naam  /  Foto/video met bewijs van defect samen met een korte omschrijving.
Indien wordt vastgesteld dat het gaat om een productiefout, zal je product kosteloos worden vervangen.
Let op! Slijtage door normaal gebruik valt niet onder de garantie.